Imate otvorene poslovne profile na društvenim mrežama, ali nikako ne možete doći do većeg angažmana korisnika? – Potrebno je shvatiti smisao svake društvene mreže zasebno.
Korisnici Facebooka uglavnom traže zanimljive članke koje bi pročitali ili zanimljiv video, a korisnici Instagrama traže zanimljive fotke ili kratke Instagram priče koje korisnici snime tijekom dana. Kada ste shvatili smisao svake društvene mreže i što se traži kod objavljivanja, izradite strategiju nastupa na društvenim mrežama. Najlakši način je da si postavite ovih 5 pitanja kod vođenja društvenih mreža:
Kako bi znali kako ćete se predstavljati i kakav sadržaj ćete objavljivati, potrebno je odrediti ciljanu skupinu. Ovo je posebno važno kod oglašavanja, kako bi znali kome ćete plasirati svoje oglase i time uštedjeti novac, a opet dobiti potencijalne kupce. Određivanje ciljane skupine je početna stavka svake marketing strategije.
Ako već imate određeni broj pratitelja npr. na Facebook-u, istražite što oni lajkuju, koga prate, odnosno koji su njihovi interesi. Po ovome ćete lakše odrediti kakve ćete ti objave kreirati, jer želite svojim korisnicima omogućiti da vide ono što njih zbilja zanima,a opet prilagođeno vašem proizvodu.
Koliko puta ste objavili post, a imali ste osjećaj da i nije baš nešto – no svejedno ste to učinili, jer baš tada i niste imali trenutak inspiracije? Ako je vaš odgovor – “Da, bezbroj puta…”, probajte tehnikom pitanja: “Što bih ja s mojom objavom?” Ako je ta objava toliko dobra da bi istu sada odmah lajkovali ili podijelili, i to da nije vaša – pogodili ste. Objavite!
Analizirajte svoje prethodne objave i pogledajte koje su imale najviše reakcija pratitelja- dijeljenja, lajkova i sl. Probajte kreirati još nekoliko sličnih objava da vidite hoće li se angažman ponoviti i u kojoj mjeri. Na taj način ćete lakše odrediti na što trebate više staviti fokus prilikom kreiranja sadržaja.
Postoje razne teorije kada je posjećenost na Facebook-u najveća, a kada na Instagramu – no to ne može vrijediti za sve. Svaka stranica na društvenoj mreži ima svoje pratitelje, čije navike se razliku od ostalih. Uzmite duži vremenski period i pratite u kojim satima tijekom dana su vaši pratitelji najviše online.
Ako niste sigurni jeste li pogodili svoju ciljanu skupinu i kreirate li sadržaj koji koji odgovara na njihova pitanja, ispunite kratki upitnik i dobit ćete besplatnu analizu vaših digitalnih kanala na e-mail.