5 razloga zašto uvrstiti content marketing u poslovanje

 

content marketing

Razmislite o sadržaju kojim promovirate svoje proizvode ili usluge. Koju namjenu ima? Obraćate li se svojoj ciljnoj skupini? Je li taj sadržaj edukativnog karaktera? Svi ovi segmenti su sadržani u pojmu content marketinga i čine ga onim što zbilja jest – najvažnijim od svih. Evo 5 razloga zašto uvrstiti content marketing u poslovanje.

1. Plasirate sadržaj pravim ljudima, u pravo vrijeme

Content marketing stvara sadržaj temeljen na djelatnosti poduzeća i ciljnoj skupini kojoj će se sadržaj plasirati. Što to znači? Na osnovi istraženih ključnih riječi, kreira se relevantan i edukativan sadržaj koji će pretraživati potencijalni kupci. Potpuno nenametljivo plasirat ćete sadržaj korisniku baš u pravo vrijeme – onda kada on to zatraži.

2. Stvarate povjerenje kod svoje ciljne skupne

Edukativnim i korisnim sadržajem zainteresirat ćete korisnike i stvoriti povjerenje, jer će biti sigurni da od vas uvijek mogu dobiti korisnu informaciju i pravo rješenje. Takvi korisnici će se vrlo brzo konvertirati u stvarne kupce, što je u ovom slučaju neprocjenjivo.

3. Privlačite kvalitetne i lojalne kupce

Kupci koji su zadovoljni sadržajem koji plasirate, odnosno informacijama koje im dajete i proizvodom koji ste im ponudili na kraju, osjećat će zahvalnost te će se uvijek iznova vraćati. Content marketing se bazira na kvaliteti prije kvantitete, što se uvijek na kraju pokaže isplativije.

4. Podižete svijest o brandu

Korisnik koji se uvjeri da ste mu pružili vrijednost, preporučit će vaš sadržaj i proizvod drugima. Time podižete svijest o vašem brendu i jačate svoj autoritet. Tada stvari postaju jednostavnije, jer ćete uvijek biti prepoznati kao netko tko stvara dodanu vrijednost, što se izuzetno cijeni.

5. Povećavate prodaju

Kada se aktivnostima vaših stvarnih i lojalnih kupaca počne širiti krug vaših potencijalnih kupca, prodaja proizvoda počinje rasti. To ne znači da trebate stati s aktivnostima content marketinga, jer ćete razočarati ljude koji su stekli povjerenje u vas. Content marketing je nešto čemu se treba posvetiti i kontinuirano provoditi, ako želite poslovni uspjeh u budućnosti. Ukoliko niste vješti u kreiranju sadržaja kakav zahtijeva content marketing, najbolje je da to prepustite stručnoj osobi.

Zanima vas content marketing?

Pogledajte što vam naše usluge omogućuju.

USLUGE

Javite se, bit će nam zadovoljstvo.

Pošaljite nam upit i saznajte sve informacije koje vas zanimaju.

KONTAKT