Najvažniji zadatak svakog mikro i malog biznisa je stvaranje svoje online zajednice. Kada imate zajednicu zainteresiranih korisnika koji prate vaš sadržaj, onda imate svoj kanal kroz koji u svakom trenutku možete potpuno besplatno promovirati svoju ponudu te vrlo brzo ostvariti prodaju.
Vrlo često se poduzetnici fokusiraju na veličinu zajednice, što kod biznis profila ne bi trebao biti slučaj. Broj vaših pratitelja nije u korelaciji s rezultatima prodaje. Možete imati 200 pratitelja i ostvarivati prodaju, ukoliko je to zajednica s vašim potencijalnim kupcima.
Pročitajte u nastavku koji su to najčešći razlozi zbog kojih kupci nisu u vašoj zajednici i provjerite jeste li se pronašli negdje:
Znanje o tome za koga stvarate sadržaj, kakvom komunikacijom, s kojim ciljem te načine ostvarenja tih ciljeva je primaran korak za vašu online promociju. Ako niste u ranoj fazi definirali tko je vaša ciljana publika, ne možete niti znati kakav sadržaj kreirati kako bi vaši potencijalni kupci postali dio vaše online zajednice.
Uz istraživanje i analizu, odgovorite si na sljedeća pitanja:
Odgovorima na ova pitanja znat ćete što trebate pružiti svojoj ciljanoj publici da bi postali dio vaše zajednice. Nakon toga postavite plan s kojim će sadržaj koji kreirate dolaziti do njih.
Mi ne kupujemo ono što ne razumijemo, zar ne?! Kako bi vaši potencijalni kupci ušli u vašu zajednicu potrebno je da pri prvom kontaktu s vašim sadržajem točno znaju na koji način to njima pomaže i koje benefite mogu ostvariti kontinuiranim praćenjem vašeg sadržaja.
S obzirom na ogromnu količinu sadržaja i informacija koja se svakodnevno objavljuje na internetu, korisnici sve više filtriraju informacije koje im ne služe. Nije dovoljno da biznis profili postave fotografiju proizvoda ili usluga uz copy koji ne pruža nikakvu vrijednost onome tko čita. Kada kreirate sadržaj, gledajte da služi vašoj publici (educira, inspirira ili zabavlja) kako bi oni vidjeli potencijal u vašoj ponudi.
Svi dobro znamo koliko je algoritam nepodržavajući za one profile koji nisu aktivni i nemaju interakciju sa svojim korisnicima. No, isto tako, korisnici imaju manje povjerenja u takve profile te smatraju da je njihova ponuda relevantna onome kako se predstavljaju na kanalima. Zbog toga je za biznis profile nužno da imaju postavljen plan objava za određeno razdoblje unaprijed, kako bi zadržali tu konzistentnost.
Doba outbound marketinga, odnosno agresivnog i nametljivog načina pridobijanja pažnje kupaca je prošlost. Svi mi bježimo od sadržaja koji nam direktno i uporno nameće nekakav proizvod ili uslugu, gdje u prvom planu nije kupac nego taj proizvod ili usluga.
Sve važniji dio content marketing strategije je storytelling. Kroz povezivanje vlastitog iskustva, mišljenja, prenošenja događaja i priča koje će potaknuti emociju u korisniku, povezat ćete se na dubljoj razini – što će posljedično dovesti do stvaranja povjerenja i konverzije. Ako je sadržaj previše formalan, teško će te se povezati s korisnicima i zadobiti povjerenje.
Imate li osjećaj da stojite u mjestu i da vaša poruka ne dopire do vaših kupaca? Ispunite kratki upitnik i dobit ćete na e-mail besplatnu analizu vaših digitalnih kanala te savjete što možete poboljšati.