Facebook kao jedna od najpopularnijih društvenih mreža današnjice broji više od milijardu aktivnih korisnika, a taj broj se svakim danom povećava. Zašto je to tako? Svakim danom sve više ljudi postaje svjesnim koristima koje pruža ovaj digitalni kanal. Što to može značiti za vas kao poslovne korisnike?
Da, upravo tako kao što si pročitao. Cijeli svijet je otvoren ka tebi, a tvoje je samo da zgrabiš priliku i otvoriš se ka svijetu. Tvoji kupci se nalaze na ovoj društvenoj mreži i potrebno je da pronađeš način kako ih privući u tvoju malu zajednicu. Kada to učiniš, ti držiš sve „konce u rukama“. Virtualni svijet nam je pružio potpuno promijenjeni način komuniciranja, a sudelovanjem u tome svijetu povećavaš svoju konkurentnost na tržištu.
Facebook je nezaobilazan kanal za promociju i angažman korisnika, kojim uz precizno targetiranje potencijalnih kupaca postižeš da tvoj oglas pronađe put do stvarnih kupaca, a to znači samo jedno – ostvarena prodaja. Sam određuješ svoj budžet, na temelju kojega se kreiraju oglasi i određuju parametri koji stvaraju doseg ljudi kojima odgovaraju ti isti parametri. Najvažnije je poznavati navike svojih kupaca, odnosno njihove karakteristike, kako bi što točnije targetirao svoju ciljnu skupinu.
Tvoja baza pratitelja su ljudi koje zanima tvoj proizvod ili usluga. Na tebi je da taj proizvod ili uslugu predstaviš svojim potencijalnim kupcima odgovarajućom strategijom i planom kako bi s njima izgradio odnos pun povjerenja i lojalnosti. Kada stvoriš takvo ozračje, kupci će te nagraditi dragocjenim povratnim informacijama ili onime što je najvažnije –kupnjom tvoga proizvoda ili usluge. Ovakvim načinom jačaš svoj vizualni identitet te stvaraš dodanu vrijednost za svoje poduzeće.
Kada imaš potencijalne kupce u svojoj maloj zajednici,odnosno unutar svoje Facebook stranice, možeš na bilo koji način te u bilo koje vrijeme komunicirati s njima. Ovdje je bitno stručno i strategijsko upravljanje društvenom mrežom, jer ćeš samo na taj način steći povjerenje kupaca. Što to znači? Odmah u početku bi trebao odrediti na koji način ćeš pristupiti svojim kupcima, odnosno komunicirati s njima. Hoće li to biti ozbiljno i profesionalno ili šaljivo i prijateljski, izbor je na tebi. Sve pisane ili video objave bi potom trebale ići u tome smjeru. Ukoliko smatraš da nisi vješt u komunikaciji te oblikovanju sadržaja, svakako trebaš razmisliti o angažiranju stručnih osoba. U protivnom, sve bi moglo otići u krivom smjeru.
Kada kupci počnu prepoznavati tvoj proizvod, odnosno postanu sve više svjesni tvoga brenda, započinje faza rasta i poslovnog uspjeha. Potencijalni kupci sve više ulaze u tvoju Facebook zajednicu i na temelju objava odlučuju se za kupovinu proizvoda. Također, počinje i marketing „od usta do usta“, jer će tvoji kupci, ukoliko su zadovoljni postojećim proizvodom širiti svoje pozitivno iskustvo drugim ljudima.