Facebook kao jedna od najpopularnijih društvenih mreža današnjice broji više od milijardu aktivnih korisnika, a taj broj se svakim danom povećava. Zašto je to tako? Svakim danom sve više ljudi postaje svjesnim koristima koje pruža ovaj digitalni kanal. Što to može značiti za vas kao poslovne korisnike?
Da, upravo tako kao što ste pročitali. Cijeli svijet je otvoren ka vama, a na vama je samo da zgrabite priliku i otvorite se ka svijetu. Vaši kupci se nalaze na ovoj društvenoj mreži i potrebno je da pronađete način kako ih privući u tvoju malu zajednicu. Kada to učinite, vi držite sve „konce u rukama“. Virtualni svijet nam je pružio potpuno promijenjeni način komuniciranja, a sudjelovanjem u tome svijetu povećavate svoju konkurentnost na tržištu.
Facebook je nezaobilazan kanal za promociju i angažman korisnika, kojim uz precizno targetiranje potencijalnih kupaca postižete da vaš oglas pronađe put do stvarnih kupaca, a to znači samo jedno – ostvarena prodaja. Sami određujete svoj budžet, na temelju kojega se kreiraju oglasi i određuju parametri koji stvaraju doseg ljudi kojima odgovaraju ti isti parametri. Najvažnije je poznavati navike svojih kupaca, odnosno njihove karakteristike, kako bi što točnije targetirali svoju ciljanu skupinu.
Vaša baza pratitelja su ljudi koje zanima vaš proizvod ili usluga. Na vama je da taj proizvod ili uslugu predstavite svojim potencijalnim kupcima odgovarajućom strategijom i planom kako bi s njima izgradili odnos pun povjerenja i lojalnosti. Kada stvorite takvo ozračje, kupci će vas nagraditi dragocjenim povratnim informacijama ili onime što je najvažnije –kupnjom vašeg proizvoda ili usluge. Ovakvim načinom jačate svoj vizualni identitet te stvarate dodanu vrijednost za svoje poduzeće.
Kada imate potencijalne kupce u svojoj maloj zajednici,odnosno unutar svoje Facebook stranice, možete na bilo koji način te u bilo koje vrijeme komunicirati s njima. Ovdje je bitno stručno i strategijsko upravljanje društvenom mrežom, jer ćete samo na taj način steći povjerenje kupaca. Što to znači? Odmah u početku bi trebali odrediti na koji način ćete pristupiti svojim kupcima, odnosno komunicirati s njima. Hoće li to biti ozbiljno i profesionalno ili šaljivo i prijateljski, izbor je na vama. Sve pisane ili video objave bi potom trebale ići u tome smjeru. Ukoliko smatrate da niste vješti u komunikaciji te oblikovanju sadržaja, svakako trebate razmisliti o angažiranju stručnih osoba. U protivnom, sve bi moglo otići u krivom smjeru.
Kada kupci počnu prepoznavati vaš proizvod, odnosno postanu sve više svjesni tvoga brenda, započinje faza rasta i poslovnog uspjeha. Potencijalni kupci sve više ulaze u vašu Facebook zajednicu i na temelju objava odlučuju se za kupovinu proizvoda. Također, počinje i marketing „od usta do usta“, jer će vaši kupci – ukoliko su zadovoljni postojećim proizvodom, širiti svoje pozitivno iskustvo i drugim ljudima.