Imate web stranicu i otvorili ste društvene mreže za svoj poslovni subjekt, ali opet vam nedostaje posjećenost i veća optimiziranost za tražilicu? – Imamo odličan savjet kako sve to nadoknaditi i još dobiti povjerenje potencijalnih kupaca koji polako postaju stvarni i lojalni kupci. Ubacite blog na svoju web stranicu, pronađite stručnjaka za content marketing i pratite rast vašeg poslovanja. A evo i kako pisanje bloga utječe na poslovanje.
Web stranica mora biti redovito ažurirana i obogaćena sadržajem kako bi njezina analitika bilježila rast posjećenosti. Najlakši način za to je pisanje bloga, odnosno relevantnog sadržaja za posao kojim se bavite, odnosno proizvod ili uslugu koji prodajete. Taj blog mora biti pisan po principima content marketinga, jer je ipak u konačnici cilj svakog poslovnog subjekta – prodaja.
Napisan sadržaj, odnosno blog ćete podijeliti i na svim društvenim mrežama na kojima ste prisutni, samo što će za svaku društvenu mrežu biti različita forma objavljenog posta. Na taj način ćete potaknuti korisnike određene društvene mreže na dijeljenje objavljenog sadržaja, čime ćete dobiti veći angažman i više pratitelja na društvenim mrežama. Logično, zar ne? Čuvajte svoje pratitelje, jer će oni ubrzo postati vaši kupci.
Pisanjem sadržaja koji je relevantan vašoj web stranici i sadrži ključne riječi za odabranu ciljanu skupinu, povećavate autoritet na tražilici. Vaša web stranica polako postaje vidljivija te podižete svoju poziciju na prvim stranicama tražilice. Ovo nije jedini način za postizanje bolje optimiziranosti putem pisanja bloga. Drugi način su backlinks, odnosno druge web stranice koje će preporučiti vaš sadržaj, što najviše utječe na SEO. Treći način su interlinks, odnosno povezivanje sadržaja sa drugim podstranicama na svojoj web stranici i drugim web stranicama.
Korisnici većinom na tražilicama pretražuju određeni edukativan sadržaj pomoću kojega će pronaći rješenje svoga problema. Takvi korisnici još uvijek nisu u kupovnoj fazi, jer oni ne znaju što im je potrebno kako bi otklonili problem koji imaju. Pisanjem bloga imate mogućnost pomoći svojoj ciljanoj skupini te im pružiti edukativan sadržaj kojim ćete im ponuditi rješenje.
Korisnik će dobiti povjerenje u vas, nakon što ste mu pomogli u rješavanju problema te će vaš sadržaj preporučiti i drugim korisnicima koji možda imaju sličan problem. Izvrsno – dobit ćete povjerenje još većeg broja korisnika, oni će vjerovatno postati kupci vašeg proizvoda ili usluge, a niste morali platiti oglašavanje kako bi došli do njih. Zar ovo nije najbolji besplatan kanal digitalnog marketinga?! – Mi smo oduševljeni što postoji.