Veliko ili malo poduzeće, obrt – nije bitna veličina, niti oblik, jer je svima u interesu doći do što većeg broja potencijalnih kupaca. U ovome trenutku više od polovice Hrvatske je prisutno na društvenoj mreži Facebook. Svakim danom taj broj se povećava, jer ljudi uviđaju značaj online tržišta. Vođenje društvenih mreža za poduzeća i kreiranje oglasa traži određeno znanje i vrijeme, ali za to postoje agencije za digitalni marketing koje vas mogu educirati ili umjesto vas voditi vaše poduzeće kroz digitalni svijet.
Danas je cijeli svijet umrežen i svi se sada bore za svoje mjesto na online tržištu. Potrebno je određeno znanje i posvećenost kako bi došli do svojih potencijalnih kupaca na internetu, čime se bavi digitalni marketing. Vaši potencijalni kupci su svakodnevno po nekoliko sati na internetu, odnosno društvenim mrežama, konzumirajući sadržaj koji im mediji i tvrtke plasiraju. Zašto bi dozvolili da ih privuče sadržaj drugih brendova, ako ih može privući vaš. Veliki izbor kanala, alata i mogućnosti koje svaki digitalni kanal nudi na svoj način, omogućuje vam da složite svoj marketinški miks prema specifičnim potrebama vlastitog poduzeća.
Digitalni mediji, za razliku od televizijskih i radijskih,omogućuju da svoj oglas plasirate direktno prema svojim ciljnim skupinama. Ta opcija je povoljnija, a s druge strane korisnija, jer ne ulažete ogroman novac prema velikoj skupini ljudi, među kojima se nalaze i oni koji nisu vaši potencijalni kupci. Targetiranjem sužavate i ciljate ljude koje bi vaš proizvod mogao zanimati. Primjerice, ako prodajete igračke za djecu, možete plasirati svoj oglas korisniku koji je: između 25-50 godina, postao roditelj, lajkovao je stranice o roditeljstvu, dječjoj odjeći, igraonice i sl.
Digitalni mediji su fleksibilniji od televizijskih i tiskovnih. Ukoliko npr. pogriješite riječ u objavi ili oglasu koji ste već plasirali ka ciljanoj publici, vrlo jednostavno možete ispraviti tu grešku, dok kod televizijskih, odnosno pisanih medija to već nije takav slučaj. Možete napraviti potpuni zaokret u kampanji u svakom trenutku, ali pod uvjetom da posjedujete određena znanja i iskustva koja to mogu najbrže i najučinkovitije izvesti.
Uz digitalne medije nikada nije bilo lakše raspolagati budžetom za marketing, a što podupire potpuna transparentnost trošenja novca. Točnije, u svakom trenutku imate uvid u cijenu klika na vaš oglas, koliko je kupnji realizirano na web shopu ili koliko je ostvareno posjeta na web stranici. Ukoliko tijekom kampanje primijetite da Instagram više šalje kupce na “vaša vrata”, dok Facebook to ne čini u tolikoj mjeri, okrenut ćete se u potpunosti ka Instagram kanalu, jer je očigledno profitabilniji za vas.