Zamislite svoje društvene mreže ili web stranicu kao izlog u trgovini. Nitko od kupaca se neće zainteresirati i ući, ako "na prvu" ne vidi nešto vrijedno i korisno za njega. Isto tako, ako vaši digitalni kanali nisu uređeni, profesionalni i aktivni - korisnicima se stvara takva slika i o vašoj ponudi.
Prvi kontakt s kupcem je sada najčešće virtualni, kao i konačna odluka o kupovini koja se donosi pri pregledu digitalnog sadržaja, povezivanju s biznisom i stjecanjem povjerenja. Društvene mreže su najbolji način da na kvalitetan i uspješan način ostvarite prvi kontakt sa potencijalnim kupcima i konvertirate ih u one lojalne.
Kako bi saznali što još trebate učiniti da bi vaš sadržaj osvajao vaše kupce i donosio bolje rezultate, odgovorite na kratki upitnik i u najkraćem mogućem roku poslat ćemo vam besplatnu analizu i savjete.
Zahvaljujemo se od srca što ste odvojili vrijeme i usmjerili nas na pogreške. Vaš primjer teksta je tako super, voljeli bi da nam pišete za naše stranice.
Hvala puno za ovako detaljnu analizu. Danas ste mi stvarno uljepšali dan, jer sam očekivala neku šturu povratnu informaciju. Hvala na podršci i nesebičnom dijeljenju znanja.
Wow, baš wow, beskrajno hvala na svim detaljima. Nisam ovo očekivala, a imam mašte, hehe. Uistinu baš sve precizno pogledano i napisano.
Puno hvala na trudu i analizi koju ste poslali. Odmah sam neke stvari primijenila.