Vaši potencijalni kupci su svakodnevno po nekoliko sati na društvenim mrežama, konzumirajući sadržaj koji im korisnici plasiraju. Zašto bi dozvolili da ih privuče sadržaj drugih brendova, ako ih može privući vaš?! Široki izbor kanala i alata omogućuje vam da složite svoj marketinški miks prema vlastitim potrebama.
Content marketing ili marketing izrade sadržaja ima primarni zadatak relevantnim sadržajem privući vašu ciljanu skupinu. Što to znači? Da bi se kupac odlučio na kupnju određenog proizvoda, najprije mora spoznati zašto mu taj proizvod zbilja treba i koje će koristi od njega imati. Upravo iz tih razloga sadržaj mora biti edukativnog karaktera, vrijedan i u potpunosti relevantan za određenu ciljanu skupinu.
Dakle, svrha content marketinga je kontinuirano stvarati sadržaj koji odražava vaš brend, a koji će vašoj ciljanoj skupini pružiti dodanu vrijednost, što će u konačnici rezultirati prodajom proizvoda ili usluga.
Ne znate kako doći do svojih kupaca, odrediti strategiju i postaviti plan, kreirati sadržaj ili oglasnu kampanju?
Ukoliko vam je angažiranje vanjskih suradnika prevelik trošak i smatrate da možete sami voditi online promociju za svoj biznis, no ipak vam nedostaje netko stručan za pružanje ispravnih smjernica i "temelja" za daljnji rast - obratite nam se i nakon odgovora na sve vaše nedoumice i pitanja više nećete imati brigu zbog nedostatka ideja za kreiranje sadržaja ili stagnacije na digitalnim kanalima.