Što je cilj content marketinga? t

Content marketing ili marketing izrade sadržaja, kao i svaki drugi oblik marketinga ima za konačan cilj prodaju proizvoda kupcu. Razlika je u tome što content marketing, ispred cilja prodaje, ima za cilj atraktivnim i relevantnim sadržajem educirati ciljnu skupinu, te im pomoći u odluci o kupovini određenog proizvoda.

Content marketing ili marketing izrade sadržaja, kao i svaki drugi oblik marketinga ima za konačan cilj prodaju proizvoda kupcu. Razlika je u tome što content marketing, ispred cilja prodaje, ima za cilj atraktivnim i relevantnim sadržajem educirati ciljnu skupinu, te im pomoći u odluci o kupovini određenog proizvoda.

Content marketing ili marketing izrade sadržaja, kao i svaki drugi oblik marketinga ima za konačan cilj prodaju proizvoda kupcu. Razlika je u tome što content marketing, ispred cilja prodaje, ima za cilj atraktivnim i relevantnim sadržajem educirati ciljnu skupinu, te im pomoći u odluci o kupovini određenog proizvoda.

Content marketing ili marketing izrade sadržaja, kao i svaki drugi oblik marketinga ima za konačan cilj prodaju proizvoda kupcu. Razlika je u tome što content marketing, ispred cilja prodaje, ima za cilj atraktivnim i relevantnim sadržajem educirati ciljnu skupinu, te im pomoći u odluci o kupovini određenog proizvoda.

Koji su formati plasiranja sadržaja? t

Popis pojavnih oblika content marketinga je neograničen, a neki od njih su: blog, fotografija, audio i video zapisi, stranice na društvenim mrežama, infografike, e-knjige, webinari, newsletteri itd. Ne trebate uvrstiti sve oblike u svoje poslovanje, nego odabrati one koji će se najbolje prilagoditi djelatnosti vašeg poduzeća.

Popis pojavnih oblika content marketinga je neograničen, a neki od njih su: blog, fotografija, audio i video zapisi, stranice na društvenim mrežama, infografike, e-knjige, webinari, newsletteri itd. Ne trebate uvrstiti sve oblike u svoje poslovanje, nego odabrati one koji će se najbolje prilagoditi djelatnosti vašeg poduzeća.

Popis pojavnih oblika content marketinga je neograničen, a neki od njih su: blog, fotografija, audio i video zapisi, stranice na društvenim mrežama, infografike, e-knjige, webinari, newsletteri itd. Ne trebate uvrstiti sve oblike u svoje poslovanje, nego odabrati one koji će se najbolje prilagoditi djelatnosti vašeg poduzeća.

Popis pojavnih oblika content marketinga je neograničen, a neki od njih su: blog, fotografija, audio i video zapisi, stranice na društvenim mrežama, infografike, e-knjige, webinari, newsletteri itd. Ne trebate uvrstiti sve oblike u svoje poslovanje, nego odabrati one koji će se najbolje prilagoditi djelatnosti vašeg poduzeća.

Zašto poduzeća trebaju content marketing? t

Najvažniji razlozi zašto poduzeća trebaju marketing izrade sadržaja su: poticanje prodaje, smanjenje troškova i privlačenje kvalitetnijih klijenata s više lojalnosti.

Najvažniji razlozi zašto poduzeća trebaju marketing izrade sadržaja su: poticanje prodaje, smanjenje troškova i privlačenje kvalitetnijih klijenata s više lojalnosti.

Najvažniji razlozi zašto poduzeća trebaju marketing izrade sadržaja su: poticanje prodaje, smanjenje troškova i privlačenje kvalitetnijih klijenata s više lojalnosti.

Najvažniji razlozi zašto poduzeća trebaju marketing izrade sadržaja su: poticanje prodaje, smanjenje troškova i privlačenje kvalitetnijih klijenata s više lojalnosti.

  • Neograničen popis kanala

    Komunikacijski kanali se prilagođavaju potrebama poduzeća te zavise samo od mašte kreativaca.
  • Povećava angažman korisnika

    Samo kvalitetna i relevantna fotografija može povećati broj prikaza na oglasu do 94%. Angažman povećava vašu vidljivost i prepoznatljivost branda.
  • Privlači pažnju korisnika

    Content marketing ne nagovara na kupnju (push efekt), nego privlači pažnju (pull efekt) relevantnim i korisnim sadržajem.
  • Jeftiniji i učinkovitiji marketing

    Content marketing je jeftiniji u odnosu na tradicionalne oblike marketinga, a svojim sadržajem plasiranim ka ciljanoj publici povećava prodaju.

Kvalitetan sadržaj osigurava poduzeću vjerodostojnost i autoritet unutar svoje djelatnosti.

Što vam naše usluge content marketinga omogućuju?

Content manager, pored znanja i umijeća oblikovanja relevantnog sadržaja, zahtijeva u najvećoj mjeri ljubav prema pisanju, odlično poznavanje jezika i neiscrpnu kreativnost. Sve nabrojeno, složit ćete se, nema svatko od nas i upravo iz toga razloga naše usluge vam stoje na raspolaganju. Za vas ćemo, uz prethodnu analizu i strategijski plan, kreirati sadržaj koji će privući vašu ciljanu skupinu te zainteresirati, i potaknuti na kupnju određenog proizvoda ili usluge.

POŠALJITE NAM UPIT

Pisanje tekstova za web stranice t

Prvi i najvažniji korak pri izradi svake web stranice je njezin tekstualni dio. Taj sadržaj mora biti kreiran prema pravilima content marketinga, što uključuje i SEO optimizaciju. Što to znači? Odgovor je vrlo jednostavan - privlačenje i poticanje korisnika vaše web stranice na angažman i ostvarivanje dobrog položaja na tražilici.
Za vas kreiramo tekstove koji će privući vašu ciljanu publiku i stvoriti lojalnost kod vaših kupaca ili klijenata.

Prvi i najvažniji korak pri izradi svake web stranice je njezin tekstualni dio. Taj sadržaj mora biti kreiran prema pravilima content marketinga, što uključuje i SEO optimizaciju. Što to znači? Odgovor je vrlo jednostavan - privlačenje i poticanje korisnika vaše web stranice na angažman i ostvarivanje dobrog položaja na tražilici.
Za vas kreiramo tekstove koji će privući vašu ciljanu publiku i stvoriti lojalnost kod vaših kupaca ili klijenata.

Prvi i najvažniji korak pri izradi svake web stranice je njezin tekstualni dio. Taj sadržaj mora biti kreiran prema pravilima content marketinga, što uključuje i SEO optimizaciju. Što to znači? Odgovor je vrlo jednostavan - privlačenje i poticanje korisnika vaše web stranice na angažman i ostvarivanje dobrog položaja na tražilici.
Za vas kreiramo tekstove koji će privući vašu ciljanu publiku i stvoriti lojalnost kod vaših kupaca ili klijenata.

Prvi i najvažniji korak pri izradi svake web stranice je njezin tekstualni dio. Taj sadržaj mora biti kreiran prema pravilima content marketinga, što uključuje i SEO optimizaciju. Što to znači? Odgovor je vrlo jednostavan - privlačenje i poticanje korisnika vaše web stranice na angažman i ostvarivanje dobrog položaja na tražilici.
Za vas kreiramo tekstove koji će privući vašu ciljanu publiku i stvoriti lojalnost kod vaših kupaca ili klijenata.

Pisanje tekstova za društvene mreže t

Vođenje poslovnih stranica na društvenim mrežama zahtijeva kvalitetno i strategijsko objavljivanje sadržaja. Tekstualni dio, koji se nalazi u sadržaju objave, mora privući korisnike i potaknuti ih na komunikativnu interakciju, a samim time i na veći angažman, što opet daje veći organski doseg vaših objava i autoritet stranice.
Za vas ćemo kreirati sadržaj koji odražava vaš brend i koji će doprijeti do vaših stvarnih i potencijalnih kupaca.

Vođenje poslovnih stranica na društvenim mrežama zahtijeva kvalitetno i strategijsko objavljivanje sadržaja. Tekstualni dio, koji se nalazi u sadržaju objave, mora privući korisnike i potaknuti ih na komunikativnu interakciju, a samim time i na veći angažman, što opet daje veći organski doseg vaših objava i autoritet stranice.
Za vas ćemo kreirati sadržaj koji odražava vaš brend i koji će doprijeti do vaših stvarnih i potencijalnih kupaca.

Vođenje poslovnih stranica na društvenim mrežama zahtijeva kvalitetno i strategijsko objavljivanje sadržaja. Tekstualni dio, koji se nalazi u sadržaju objave, mora privući korisnike i potaknuti ih na komunikativnu interakciju, a samim time i na veći angažman, što opet daje veći organski doseg vaših objava i autoritet stranice.
Za vas ćemo kreirati sadržaj koji odražava vaš brend i koji će doprijeti do vaših stvarnih i potencijalnih kupaca.

Vođenje poslovnih stranica na društvenim mrežama zahtijeva kvalitetno i strategijsko objavljivanje sadržaja. Tekstualni dio, koji se nalazi u sadržaju objave, mora privući korisnike i potaknuti ih na komunikativnu interakciju, a samim time i na veći angažman, što opet daje veći organski doseg vaših objava i autoritet stranice.
Za vas ćemo kreirati sadržaj koji odražava vaš brend i koji će doprijeti do vaših stvarnih i potencijalnih kupaca.

Pisanje tekstova za blog t

Blog je edukativan sadržaj za čime korisnici najčešće tragaju na Internetu. Zašto je to idealna prilika za vas? Kroz objavljivanje edukativnog sadržaja o vašim proizvodima ili uslugama, možete stvoriti interes korisnika koji će se, nakon što shvate zašto im je određeni proizvod potreban i u čemu će im pomoći, konvertirati u vaše stvarne kupce.
Želimo kontinuirano stvarati edukativan sadržaj, jer pored znanja i iskustva u tome, naša velika ljubav su pisanje i kreiranje. To ćete prepoznati i u našim radovima.

Blog je edukativan sadržaj za čime korisnici najčešće tragaju na Internetu. Zašto je to idealna prilika za vas? Kroz objavljivanje edukativnog sadržaja o vašim proizvodima ili uslugama, možete stvoriti interes korisnika koji će se, nakon što shvate zašto im je određeni proizvod potreban i u čemu će im pomoći, konvertirati u vaše stvarne kupce.
Želimo kontinuirano stvarati edukativan sadržaj, jer pored znanja i iskustva u tome, naša velika ljubav su pisanje i kreiranje. To ćete prepoznati i u našim radovima.

Blog je edukativan sadržaj za čime korisnici najčešće tragaju na Internetu. Zašto je to idealna prilika za vas? Kroz objavljivanje edukativnog sadržaja o vašim proizvodima ili uslugama, možete stvoriti interes korisnika koji će se, nakon što shvate zašto im je određeni proizvod potreban i u čemu će im pomoći, konvertirati u vaše stvarne kupce.
Želimo kontinuirano stvarati edukativan sadržaj, jer pored znanja i iskustva u tome, naša velika ljubav su pisanje i kreiranje. To ćete prepoznati i u našim radovima.

Blog je edukativan sadržaj za čime korisnici najčešće tragaju na Internetu. Zašto je to idealna prilika za vas? Kroz objavljivanje edukativnog sadržaja o vašim proizvodima ili uslugama, možete stvoriti interes korisnika koji će se, nakon što shvate zašto im je određeni proizvod potreban i u čemu će im pomoći, konvertirati u vaše stvarne kupce.
Želimo kontinuirano stvarati edukativan sadržaj, jer pored znanja i iskustva u tome, naša velika ljubav su pisanje i kreiranje. To ćete prepoznati i u našim radovima.

Dizajn promotivnih materijala t

Dizajn i vizualni izgled je nešto što prvo privlači pažnju na bilo kojem promotivnom materijalu. Uz to, tekstualan sadržaj nije ništa manje važan jer potiče korisnika da napravi prvi korak. Bilo da se radi o vizitkama, letcima, brošurama ili pismima namjere - tu smo da vam kreiramo dizajn "po vašoj mjeri".

Dizajn i vizualni izgled je nešto što prvo privlači pažnju na bilo kojem promotivnom materijalu. Uz to, tekstualan sadržaj nije ništa manje važan jer potiče korisnika da napravi prvi korak. Bilo da se radi o vizitkama, letcima, brošurama ili pismima namjere - tu smo da vam kreiramo dizajn "po vašoj mjeri".

Dizajn i vizualni izgled je nešto što prvo privlači pažnju na bilo kojem promotivnom materijalu. Uz to, tekstualan sadržaj nije ništa manje važan jer potiče korisnika da napravi prvi korak. Bilo da se radi o vizitkama, letcima, brošurama ili pismima namjere - tu smo da vam kreiramo dizajn "po vašoj mjeri".

Dizajn i vizualni izgled je nešto što prvo privlači pažnju na bilo kojem promotivnom materijalu. Uz to, tekstualan sadržaj nije ništa manje važan jer potiče korisnika da napravi prvi korak. Bilo da se radi o vizitkama, letcima, brošurama ili pismima namjere - tu smo da vam kreiramo dizajn "po vašoj mjeri".

Snaga priče, kao najstariji oblik content marketinga, je najmoćniji oblik dopiranja do svijesti primatelja poruke.