Zašto je neophodna prisutnost poduzeća na društvenim mrežama?

Društvene mreže su najbolji marketing alat koje poduzeću mogu povećati prihode i šteta je ne iskoristiti takve mogućnosti. Oglašavanje na društvenim mrežama je isplativije, jer uz manje financijskih sredstava donosi znatno veći povrat uloženog.
Kao najveću prednost digitalnog oglašavanja smatramo preciznost i ciljanost, gdje kroz filtrirani oglas dolazimo do vaših potencijalnih kupaca. Poslovni profili na društvenim mrežama zahtijevaju kontinuiranost i konzistentnost te ukoliko imate manjak vremena ili nedovoljno znanja o digitalnim medijima, stojimo vam na raspolaganju.

Što vam Facebook omogućuje? t

U ovome trenutku više od polovice Hrvatske je prisutno na društvenoj mreži Facebook. Svakim danom taj broj se povećava, jer korisnici uviđaju značaj online tržišta. Doseg objava se može za vrlo simbolične iznose povećati, i to vrlo ciljano, prema odabranim skupinama ili interesima. Što je oglas specifičniji, odnosno ima užu ciljanu skupinu, manje sredstava će biti potrebno za izdvajanje, a kampanja će biti uspješnija.
Za poduzeća koja još uvijek ne postoje na ovoj društvenoj mreži ili se namjerno odupiru tome, smatra se da ne prate trendove i konkurencija ih vrlo brzo prestiže. Ako se još uvijek niste pridružili ovoj zajednici, nemojte čekati, jer vaši potencijalni kupci nestrpljivo očekuju da im predstavite svoje proizvode ili usluge.

U ovome trenutku više od polovice Hrvatske je prisutno na društvenoj mreži Facebook. Svakim danom taj broj se povećava, jer korisnici uviđaju značaj online tržišta. Doseg objava se može za vrlo simbolične iznose povećati, i to vrlo ciljano, prema odabranim skupinama ili interesima. Što je oglas specifičniji, odnosno ima užu ciljanu skupinu, manje sredstava će biti potrebno za izdvajanje, a kampanja će biti uspješnija.
Za poduzeća koja još uvijek ne postoje na ovoj društvenoj mreži ili se namjerno odupiru tome, smatra se da ne prate trendove i konkurencija ih vrlo brzo prestiže. Ako se još uvijek niste pridružili ovoj zajednici, nemojte čekati, jer vaši potencijalni kupci nestrpljivo očekuju da im predstavite svoje proizvode ili usluge.

U ovome trenutku više od polovice Hrvatske je prisutno na društvenoj mreži Facebook. Svakim danom taj broj se povećava, jer korisnici uviđaju značaj online tržišta. Doseg objava se može za vrlo simbolične iznose povećati, i to vrlo ciljano, prema odabranim skupinama ili interesima. Što je oglas specifičniji, odnosno ima užu ciljanu skupinu, manje sredstava će biti potrebno za izdvajanje, a kampanja će biti uspješnija.
Za poduzeća koja još uvijek ne postoje na ovoj društvenoj mreži ili se namjerno odupiru tome, smatra se da ne prate trendove i konkurencija ih vrlo brzo prestiže. Ako se još uvijek niste pridružili ovoj zajednici, nemojte čekati, jer vaši potencijalni kupci nestrpljivo očekuju da im predstavite svoje proizvode ili usluge.

U ovome trenutku više od polovice Hrvatske je prisutno na društvenoj mreži Facebook. Svakim danom taj broj se povećava, jer korisnici uviđaju značaj online tržišta. Doseg objava se može za vrlo simbolične iznose povećati, i to vrlo ciljano, prema odabranim skupinama ili interesima. Što je oglas specifičniji, odnosno ima užu ciljanu skupinu, manje sredstava će biti potrebno za izdvajanje, a kampanja će biti uspješnija.
Za poduzeća koja još uvijek ne postoje na ovoj društvenoj mreži ili se namjerno odupiru tome, smatra se da ne prate trendove i konkurencija ih vrlo brzo prestiže. Ako se još uvijek niste pridružili ovoj zajednici, nemojte čekati, jer vaši potencijalni kupci nestrpljivo očekuju da im predstavite svoje proizvode ili usluge.

Što vam Instagram omogućuje? t

Instagram je društvena mreža za dijeljenje fotografija i videa te se bazira isključivo na vizualnom sadržaju. Kvalitetna fotografija, odnosno objava, može privući korisnika puno brže nego tekst na stranici. Iako poduzeća koriste Instagram kako bi se približila ciljanoj publici privlačnim vizualnim sadržajem, sami posjetitelji Instagram koriste kao sredstvo vizualne inspiracije i edukacije. Potrebno je stvoriti vizualni identitet i učestalo objavljivati sadržaj koji pruža dodanu vrijednost kako bi stvorili prepoznatljivost i povjerenje od strane korisnika.

Instagram je društvena mreža za dijeljenje fotografija i videa te se bazira isključivo na vizualnom sadržaju. Kvalitetna fotografija, odnosno objava, može privući korisnika puno brže nego tekst na stranici. Iako poduzeća koriste Instagram kako bi se približila ciljanoj publici privlačnim vizualnim sadržajem, sami posjetitelji Instagram koriste kao sredstvo vizualne inspiracije i edukacije. Potrebno je stvoriti vizualni identitet i učestalo objavljivati sadržaj koji pruža dodanu vrijednost kako bi stvorili prepoznatljivost i povjerenje od strane korisnika.

Instagram je društvena mreža za dijeljenje fotografija i videa te se bazira isključivo na vizualnom sadržaju. Kvalitetna fotografija, odnosno objava, može privući korisnika puno brže nego tekst na stranici. Iako poduzeća koriste Instagram kako bi se približila ciljanoj publici privlačnim vizualnim sadržajem, sami posjetitelji Instagram koriste kao sredstvo vizualne inspiracije i edukacije. Potrebno je stvoriti vizualni identitet i učestalo objavljivati sadržaj koji pruža dodanu vrijednost kako bi stvorili prepoznatljivost i povjerenje od strane korisnika.

Instagram je društvena mreža za dijeljenje fotografija i videa te se bazira isključivo na vizualnom sadržaju. Kvalitetna fotografija, odnosno objava, može privući korisnika puno brže nego tekst na stranici. Iako poduzeća koriste Instagram kako bi se približila ciljanoj publici privlačnim vizualnim sadržajem, sami posjetitelji Instagram koriste kao sredstvo vizualne inspiracije i edukacije. Potrebno je stvoriti vizualni identitet i učestalo objavljivati sadržaj koji pruža dodanu vrijednost kako bi stvorili prepoznatljivost i povjerenje od strane korisnika.

  • Besplatan marketing alat

    Društvene mreže su potpuno besplatan marketing alat koje uz kompetentno vođenje i upravljanje poduzećima povećavaju prihode.
  • Isplativije oglašavanje

    Oglašavanje na društvenim mrežama je u znatnoj mjeri isplativije, nego što je to slučaj kod tradicionalnih medija (TV, radio, novine...).
  • Formiranje ciljne publike

    Najveću prednost digitalnog oglašavanja na društvenim mrežama smatramo relevantnost oglasa i dolazak do naše ciljane skupine.
  • Direktna komunikacija

    Svoje pratitelje možete u bilo kojem trenutku informirati o svim novostima vezanih uz poslovanje.

Što vam naše usluge omogućuju?

Počevši od detaljne analize poslovanja, proizvoda ili usluga koje nudite, predstavljanja strategijskog plana marketinga društvenih mreža pa sve do redovitog izvještavanja o rezultatima.

VIŠE O NAMA
  • Strategijski plan

    Vršimo razradu te dogovaramo strategiju o nastupu pred vašom ciljanom publikom kako bi se u potpunosti obuhvatile sve teme koje moraju biti predstavljene javnosti.
  • Oglašavanje

    Na temelju analize vaše ciljane skupine kreiramo relevantne oglase koje plasiramo korisnicima društvenih mreža Facebook i Instagram. Istovremeno pratimo i optimiziramo oglasnu kampanju.
  • Content marketing

    Izradom relevantnog sadržaja za odabranu ciljanu skupinu, povećavamo vaš poslovni angažman, privlačimo potencijalne kupce i povećavamo svijest o vašem brendu.
  • Analiza

    Svakodnevno pratimo vašu stranicu na društvenoj mreži te vršimo uvid u analitiku kako bi znali kakav sadržaj rezultira najvećim angažmanom.

Želite da vaše društvene mreže izgledaju profesionalno?

Obratite se nama i najboljom digitalnom marketing strategijom ćemo doći do vaših kupaca.

KONTAKT